LIVRARE ȘI RETUR
LIVRARE
Produsele și/sau serviciile comandate se livrează doar în anumite zone (detaliate în continuare) prin intermediul serviciilor de curierat rapid.
ZONE DE LIVRARE:
ORAȘE: București, Ploiești, Târgoviște, Oltenița, Călărași, Giurgiu, Buzău, Brașov, Râșnov, Săcele, Sfântul Gheorghe, Făgăraș, Codlea, Bran, Timișoara, Giroc, Dumbrăvița, Bacău, Onești, Piatra Neamț, Roman, Buhuși, Vaslui, Adjud, Giarmata.
VALEA PRAHOVEI: Sinaia, Predeal, Bușteni, Azuga, Câmpina, Breaza, Cornu, Comarnic, Bănești
JUDEȚUL ILFOV: Bragadiru, Chitila, Măgurele, Pantelimon, Buftea, Otopeni, Popești Leordeni, Voluntari, 1 Decembrie, Afumați, Balotești, Berceni, Brănești, Cernica, Chiajna, Ciolpani, Ciorogârla, Clinceni, Copăceni, Corbeanca, Cornetu, Dascălu, Dărăști Ilfov, Dobroiești, Domnești, Dragomirești Vale, Găneasa, Glina, Grădiștea, Gruiu, Jilava, Moara Vlăsiei, Mogoșoaia, Nuci, Periș, Petrăchioaia, Snagov, Stefăneștii de Jos, Tunari, Vidra.
Produsele sunt livrate în ambalajul original al producătorului, plus ambalaje care să protejeze produsele pe durata transportului.
Sâmbăta și Duminica nu se expediază comenzi.
TERMENUL DE LIVRARE
Pentru produsele aflate în stoc, livrarea se face în 2-12 zile lucrătoare din momentul în care primiți confirmarea comenzii.
Pentru produsele care nu se află în stoc și la care se acceptă precomandă, livrarea se face în 5-15 zile lucrătoare. În anumite situații, determinate de procesele de achiziție, HGC FM GROUP SRL își rezervă dreptul de a conveni împreună cu clienții săi termenul de livrare.
Data, ora și locul livrării vor fi stabilite de dumneavoastră împreună cu curierul.
Echipamentele livrate prin intermediul firmelor de curierat trebuie verificate în momentul primirii, pentru a nu avea orice defect vizibil al ambalajului.
Te rugăm să te asiguri că adresa furnizată este corectă și completă pentru a evita eventualele întârzieri sau costuri adiționale.
RETUR
Produsele pot fi returnate doar de către persoanele fizice în termen de 14 zile de la data achiziției.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, ambalaj original nedesfăcut și fără semne de deteriorare.
Trebuie să fie însoțit de toate accesoriile și documentele originale (manuale, certificate de garanție, factură).
PROCEDURA DE RETUR
Pentru a iniția procesul de returnare, contactați serviciul nostru de relații cu clienții la adresa de email contact@aerbucuresti.ro sau numărul de telefon 021 222 3045.
Completați formularul de returnare furnizat de echipa noastră de suport.
După aprobarea cererii de returnare, expediați produsul către adresa specificată de reprezentantul nostru.
Costurile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate de client, cu excepția cazurilor în care produsul returnat este defect din fabrică sau nu corespunde specificațiilor comenzii.
Odată ce produsul returnat este recepționat și verificat, rambursarea va fi procesată în termen de 14 zile lucrătoare.
