Intrebari frecvente

Informatii

Cat dureaza pana primesc coletul?

Livrarea produselor achizitionate se face in general prin curier rapid la adresa specificata de dumneavoastra in momentul confirmarii comenzii. Documentele aferente produselor achizitionate (factura, certificat de garantie, etc) sunt livrate de impreuna cu produsele comandate. In functie de adresa de livrare pot exista anumite taxe de livrare si/sau praguri de gratuitate.

In cazul in care comandati simultan mai multe produse este posibil sa primiti cate un colet separat pentru fiecare produs avand costurile de transport diferite.

Produsul meu este in stoc?

Termene de livrare si stocuri

In general, produsele vandute de site-ul nostru au afisate informatii de stoc in timp real precum si timpul estimat de sosire la destinatie pentru fiecare localitate din Romania. In anumite situatii este posibil ca informatia de stoc sa fie in curs de actualizare si atunci veti fi informat asupra acestui aspect in momentul confirmarii comenzii.

Ce imi puteti spune despre asigurarea garantiei?

Garantie si service

Pentru fiecare produs care beneficiaza de garantie veti primi la livrare un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie.
Pentru o parte dintre produsele comercializate de noi garantia este asigurata direct de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

In cat timp pot returna un produs?

Returul produselor si alte servicii

Magazinul nostru are obligatia legala sa accepte returul produselor in 10 zile de la livrare dar poate oferi si alte facilitati cum ar fi transportul si/sau preluarea acestora de la dumneavoastra.

Informatii despre plata

Cum platesc?

Plata produselor comandate se pote efectua prin ramburs la livrarea comenzii sau prin ordin de plata in contul SC AMBIANCE SERVICE EXPERT SRL deschis la Banca Transilvania, cont cu numarul RO98BTRLRONCRT00T3523701 .

Pot plati cu cardul la livrare?

Da, puteti plati cu cardul la livrarea produselor prin intermediul companiilor de curierat care ofera acest serviciu.

Despre comenzi

Cum plasez o comanda?

Comenzile se pot face telefonic sau prin intermediul magazinului online adaugand in cos produsul dorit apoi urmand pasii din pagina cos cumparaturi sau din contul dumneavoastra.

Cum pot urmari comanda?

Comanda dumneavoastra poate fi urmarita prin intermediul numarul AWB-ului emis de catre compania de curierat care a preluat coletul dumneavoatra. Numarul AWB-ului va fi comunicat de catre www.aerbucuresti.ro in momentul expedierii coletului.

Produsele sunt noi?

Toate produsele comercializate de magazinul nostru sunt noi si vin in ambalajul original insotite de factura fiscala si certificatul de garantie.